maandag 26 november 2007

American Art Stamps


Deze stempels heb ik in Hagen op het Stempelmekka gekocht. Eindelijk er iets mee gemaakt. Vind ze erg leuk. Maar ook wel lastig. Ik heb zoveel grote (15,5 x15,5cm) gemaakt, dat ik helemaal in het vierkant denk. Om weer de 'gewone' maat kaart te maken, was erg lastig. Bovendien hebben deze afbeeldingen al genoeg van zichzelf dat er voor mijn gevoel niet al te veel om heen moet.... Achtergrond heeft glittervan zichzelf, en de sterretjes zijn van hero arts.

Ook dit achtergrond papier heb ik met stickels bewerkt en dat zit ook in het sneeuwmannetje, maar door het scannen zie je dat niet.

De lampjes zijn met diamond glaze gedaan, zodat ze echt glazig lijken.

1 opmerking:

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Deze zijn ook supper, de stempel afdrukjes zeggen eigenlijk genoeg
groetjes Patricia