zondag 4 november 2007

PB Kerstkaart en magnolia kaarten


Deze mannenkaart is nagemaakt van iets wat ik op het net heb gezien, weet niet meer van wie. Maar ik heb het gecombineerd, van de een de G gepikt en van de ander de slinger met de sterretjes, vervolgens zelf het labeltje met 'efeliciteerd' toegevoegd.

Een zoetig meisjeskaartje. Maar toch wel geslaagd. Geel is beslist niet een van mijn favoriete kleuren. Dus het was wel een uitdaging om er iets van te maken.

Een herfstkaart, was lastig om te kiezen hoeveel lintjes ik om het rondje wilde. Ik kon wel door blijven plakken, zag er steeds meer die er ook wel bij pastten.....

Het huisje vind ik helemaal geweldig. Heb er ook een leuke halloweenkaart meegemaakt.
Hier heb ik de slinger zelf weer veranderd door er hartjes aan te hangen.

Gewoon zomaar een kaartje....




Begonnen met de kerstkaarten. Dit jaar heb ik voorkeur voor alles wat cute is...
De eerste is een PB kaart geworden. De sterren en de tekst zijn met de QK gemaakt.De tag is van making memories, de tagcurlers.

Geen opmerkingen: