dinsdag 29 januari 2008

Papilio valentijnskaart


De voorkant. Kaart gesneden met de cricut expressions. Het rode hart op de voorkant (van de Quickutz) aan de rand beplakt met roze knopen afwisselend gewone en parelmoer.
Stempel van Papilio met aquarelpotloden ingekleurd. Clipjes van making memories.
En veel lintjes (met dank aan Ingeborg, die een aantal voor mij uit Amerika had meegenomen, super!!)

Binnenkant. Het hart is het hart dat uit de voorkant gekomen is, zelf een randje met hartjes gedoodled. En dezelfde lintjes herhaald, alleen boven en onder gewisseld.
Het thema van Papertake Weekly Challenge is Heart's desire, nou dat is echt iets voor mij....
http://papertakeweekly.blogspot.com/2008/01/hearts-desire.html

8 opmerkingen:

Agnes zei

Echt SUPER!!!!!

GR Ag

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Dank je wel, heb nu het hele harjte met knopen gedaan en boven op geplakt in plaats van achter het hart van de kaart, en nu vond ik hem wel ok...
Gr,
Jacq

Anja's weblog zei

Wat een hartstikke mooie kaart zeg.
Leuk idee ook!

Groetjes
Anja

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Hoi Anja,
dankzij jou ben ik nu aan het rondstruinen op mijn cricutcardridges en begin het steeds leuker te vinden!!
Gr,
Jacq

Anoniem zei

prachtige kaart weeral hoor !!
Leuk idee !

Ingeborg zei

En deze is Super de LUXE!!
Liefs,
Ingeborg

Sandy zei

Wow this is so really lovely. Pretty card.

Mrs Mayne zei

Great cards!! Thanks for joining us for the challenge! x