vrijdag 18 januari 2008

Valentijnskaart ontworpen door Ingeborg





Gisteren samen met Agnes naar Ingeborg geweest. Een heerlijk dagje. Allemaal leuke spulletjes uitgewisseld. Afdrukjes "geruild". En deze prachtige kaart gemaakt die Ingeborg helemaal voorbereid had. De kleuren op de bovenste en onderste foto zijn de goede, bij de middelste lukte het niet om de kleur goed te krijgen, maar die laat de diepte wel goed zien. De kaart die Agnes en ik voorbereid hadden, kwamen dankzij het gezellige gekletst niet meer aan bod. Maar dat doen we gewoon een keer over!!
Ik kijk er nu alweer naar uit. Ingeborg bedankt voor het idee van deze superkaart!

4 opmerkingen:

Ingeborg zei

Ook jij bedankt voor je komst...op zo'n dag kan ik weer een lange tijd teren!!!, dat weet je , he!! Leuk dat ook jij de kaart hebt geplaatst. Ik vind het ook fantastisch dat we zo onderling de afdrukjes "ruilen" helemaal geweldig. Aan het ontwerp van Agnes ben ik al begonnen...ik hoop jouw ontwerp gauw te maken!!!Zie je gauw,
liefs,
Ingeborg EN BEDANKT VOOR ALLE CADEAUTJES!!!!!

Tina´s Blog zei

die ist echt klasse!

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Danke Tina, die haben Agnes und ich zusammen gemacht wenn wir waren eine Tag bei unseren Freundin Ingeborg. Ingeborg hat die Karte vorbereitet!
LG,
Jacqueline

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Deze ziet er echt supper uit, hij klopt weer helemaal.
Groetjes Patricia