woensdag 16 januari 2008

Shakertag voor een swap van de cuties groep





Deze shakertag heb ik gemaakt voor een swap van de cuties groep. De opdracht was 2 tags op elkaar, waarbij in de bovenste iets van schudmateriaal erin. Nu heb ik 'vroeger' ook wel eens kaarten gemaakt met dat spul erin, maar dat was alweer even geleden, dus best weer even nadenken hoe te maken. Nu ik het weer gedaan heb, vind ik het eigenlijk toch wel weer leuk!
De afbeeldingen zijn van Penny Black, ingekleurd met tombow en zig-stiften.

5 opmerkingen:

Tina´s Blog zei

boah das sieht echt super aus!!!

Ingeborg zei

Wie is de gelukkige?? Hij is leuk geworden Jacq!!
Liefs ,
Ingeborgqfearo

Anja's weblog zei

Wat vind ik dit een hartstikke leuk idee!! Mooi gemaakt:))

Groetjes
Anja

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Dank je wel dames!!
Jacqueline

Monique zei

Wat een leuk idee zo. En heel mooi uitgewerkt ook :).

groetjes Monique